Τρίτη 27 Απριλίου 2010

Το δημόσιο χρέος. Εκθετική συνάρτηση;



Η δυναμική του ποιείν (www.poiein.gr) με τις 2061 χθεσινές επισκέψεις (3/3/2010) είναι αντίστοιχη του ελληνικού δημοσίου χρέους. Εύχομαι να γίνουν οι επισκέψεις εκθετική συνάρτηση και να φτάσουν γρήγορα τις 20000!

Χαμός! Τα μέτρα που πάρθηκαν εχθές τελικά είχαν ως σκοπό να καταστείλουν τη δυναμική του ποιείν. Συνωμοσία των δεξιών και των κερδοσκόπων. Μα εμεις της γης οι κολασμένοι θα αντισταθούμε!!!Μαμά!!! Βοήθεια μας ανεβάζουν το spread φτάνει τις 300μονάδες, ελπίζω να μην είναι εκατοστά τα 300! που μας έρχονται απο πίσω, σαν θαρραλέοι σαν έτοιμοι από καιρό…

Οι 300 ψόφησαν!!! Μα πως! και Θερμοπύλες δεν ΥΠΑΡΧΟΥΝ!!!, το είπε κι ο ποιητής από την Αίγυπτο καθώς κι ο Αλογοσκούφης που καθησύχαζε τακτικά τον Κωστάκη!!!(σε αυτούς δανείσαν τα λαμόγια και τελειώσαν τα λεφτά στους πολιτικούς και στους Αιγύπτιους, για όλα φταίνε οι άλλοι, εγώ γεννήθηκε φτωχός και μόνος, μην με ενοχλείτε και έχω τα υπαρξιακά μου και την απλή version της Καγιέν, ο δυστυχισμένος, ο νταλικιέρης!!! Πούλησα το χωράφι της γιαγιάς για να την επάρω και τώρα μου ανεβάσαν τον φόρο στη βενζίνη και δεν μπορώ να τη συντηρήσω ο φτωχός ο ΚουΚουΕςΕς, των λεφτάδων τα λεφτά δεν ήτανε ποτέ δικά μου! Ωιμέ!

Μα γιατί μπαμπά!!! Οι Τούρκοι φταίνε! Οι γερμανοί μα όχι εμείς!! Οι άλλοι φταίνε! Δώσε και μένα μπάρμπα!!! Μα τώρα πια ούτε οι λεφτάδες δεν έχουν! ούτε για μας,ούτε για κανέναν, ήτανε λέει μόχλευση και φάνηκε καλά μετά την Λέμαν Μπράδερς (Lehman Brothers, Holdings Inc.)! Που να το φανταστεί κανείς!

Κύριε πρωθυπουργέ μου, μην ανησυχείτε, εγώ προσωπικά ο υπουργός σας των οικονομικών, ο τόσο καλος σας φίλος σας καθησυχάζω!!! Χρήματα υπάρχουν πολλά! Όσα θέλουμε τυπώνουμε!!! Δικό μας παιδί ο Τρισέ! Όλες οι αγορές πετάνε! Θα δώσουν και σε μας κι ας ξέρουν! Τώρα που μας υιοθέτησαν έχουνε μπλέξει!!! Μπήκαμε σε καλή οικογένεια!!! Έχουν τη φήμη τους να προστατέψουν. Θα μας στηρίζουν ότι και να γίνει!! Το ευρώ πρέπει να γίνει παγκόσμιο αποθεματικό νόμισμα!!! Πιάσαμε την καλή!!! Τώρα επιτέλους σοφέ μου υπουργέ το κωλοδάκτυλον καταλαβαίνω!!! Να σε φιλήσω! Βρε μήπως έχουν χιούμουρ οι γερμανοί!!! Έχουμε χάσει επεισόδια γλυκέ μου!

Μοιράστε σε όλους!!! Πλέον με την μακροοικονομική σταθερότητα που αρπάξαμε απ’ τους άλλους μας δανείζουν το ίδιο ακριβά όσο στους γερμανούς! Ωρε Μεγαλεία!!!

Αμάν!!! Υποεκτιμήσαμε τα πράγματα. Τελικά για να φας πρέπει να δουλέψεις!! Καινούργια πράγματα μου λες αφέντη. Που να φανταστώ πως κι άλλοι δεν έχουν λεφτά για να μας δώσουν!!! Γρήγορα εκλογές και πάμε στα δίδυμα!!! Που είναι τα δίδυμα! Νατάσα; Ο Σημίτης τρίβει τα χέρια του. Κανείς δεν ξέρει γιατί…

Δυστυχώς ο λογαρισμός μετατίθεται μόνο μια δυό γενίες. Χρειαζόμαστε νέες τεχνικές! Τις παραγγέλνω τώρα! Δεν γίνεται; Δεν είμαι πια πρωθυπουργός; Μα πως; Και ο νέος; Έχουμε απωλέσει μέρος της εθνικής μας κυριαρχίας; Μα δεν γίνεται αυτό! Αφού δεν είμαστε Έθνος!

Καλά τους κάνουν οι τρομοκράτες!!! Μπόμπες και αίμα παντού!!! Καλέ αυτό είναι αίμα αληθινό, μήπως η ζωή υπάρχει; Πως γίνεται αυτό!!! Θα πάρω από το παιδί του παιδιού μου τώρα που έφαγα και ρεύτηκα και ήρθε ο λογαριασμός και δεν έχω να πληρώσω, μα πως μας βρήκε τέτοιο κακό!!! Βοήθεια μας βιάζουν!!! Καλέ!!! Μας κόβουν τον 14ο μισθό!!! Να πάρουμε λεφτά - δικαιώματα για τους 300 του Λεωνίδα!!! Εργάτες, δικοί μας αριστεροί, οι αντίπαλοι να γίνουμε ένα κατά των εχθρών μας των περσών! Πωλούνται τα νησιά όσο όσο. Στα δυό κυκλαδονήσια μια ΒΡΑΧΟΝΗΣΙΔΑ δώρο!!!

Καλέ που είναι ο Αισχύλος; Τώρα όλοι μας φτωχοί και πεινασμένοι, που θυμηθήκαμε τη σοφία των γιαγίαδων μας! Αν δεν φας δεν δουλεύεις, αν δεν δουλέψεις δεν θα φας, ποιος έκανε το αυγό και ποιος την κότα, εμείς οι κοσμολόγοι και οι φιλόσοφοι της γης οι δοξασμένοι!! Εμένα; Παππούς μου ο Αριστοτέλης! Μαζί τα πείναμε προχθές! Ακόμη μας ταϊζουν για χάρη τους. Εδώ φτιάξαμε κράτος χάριν στις χάρες τους!!! Βάλε και λίγο χριστινισμό να έχει ποικιλία το μενού! Να μην φανούμε δα και φτωχοί οι λοιμασμένοι!!! Α ναι…εγώ!!! που με βλέπεις φιλαράκι έχω διαβάσει όλα τα γραπτά του Σωκράτη! Είσαι σίγουρος; Βεβαίως!!! Ο πιο δουλευταράς και ικανός θα τρώει παραπάνω, παιδί μου εσύ δουλεύεις σαν γυναίκα! Γιαγία μου αγαπήμενη πεθαμένη! Σε βρήκαν στα χώματα της Μήλου θαμμένη και σε δώσαν και τώρα μας κάνεις κωλοδάχτυλα και θλίβομαι που μας βρήκε τέτοιο κάκό, δεν το περίμενα καθόλου!!!

"Τον Ένγκελς θα τον κρεμούσες στο πλατεία το ίδιο και το πλουσιόπαιντο το αργκεντινο το τσε πριν προλάβει να επαναστατήσει."

"Μα που είναι αυτό το μεσσία που θα αποφορτίσει το δημόσιο από την αργομισθία, τις κομματικές προσλήψεις, τις σπατάλες, τους πολυθεσίτες και τους μιζαδόρους, που θα χαράξει αναπτυξιακό πλάνο και όχι πλάνο ανάκαμψης της καταναλωτικής οικονομίας." Βρε ουστ!!! Χειροκροτώ!

Μπαμπά καλά στον κάναν τον 14ο μισθό και λίγο ήταν, ζήσατε ως γενιά εις βάρος μας (δεν λέω καλοί και ικανοί και εμείς ρουφήξαμε ότι μπορούσαμε, αριστεροί υπέρ της αναδιανομής της αναίμακτης, σοσιαλιστές εντός του οίκου μας, όχι κομμουνιστές, δημοκράτες! Σύνολο ληστές! Το λέω και καμαρώνω, ο αναίσχυντος, ο καταστεναχωρημένος!!!

Βοήθεια μας βιάζουν!!! Να πληρώσει το ζευγάρι που έφυγε! Δεν είδατε καλέ γκαρσόν πως κοιτάζαν το φαγητό μας! Αυτοί το φάγαν! Μακάρι να χωρούσε το στομάχι μας κι άλλα να σέρνεται στο πάτωμα γεμάτο λίπη, εγώ τα αγαπώ τα λίπη μου, τα καλλιεργώ σαν το πνεύμα μου, έχω αγάπη για όλο τον κόσμο! Εγώ είμαι μάγκας και πληρώνω, καλέ διπλανέ μην φεύγεις και μείνω μοναχός!!!

Καλά παιδιά οι μετανάστες και οι αριστεροί, τι φταίνε οι καημένοι που γεννήθηκαν μαύροι κα αριστεροί και πακιστανοί… μαζέψαμε τα πορτοκάλια στην Άρτα και στην Πρέβεζα -θα στεναχωρήσεις τον ποιητή τον ντόπιο τον αυτοχειριασμένο!!! Μα πως τα λες αυτά τσίπα δεν έχεις! Αυτός! Αυτός φταίει για όλα! Πιάστε τον!!!Καλά είσαι τρελλός; Του έδωσες 10 ευρώ και δούλευε όλη μέρα; Μα είμαι αριστερός! Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια! Με δουλεύεις; Να φορολογήσουμε τους άλλους τότε!! Τι ωραίο φρέσκο χυμό θα πιεί και απόψε το παιδί μου…, πρόσεχε λαϊκίζεις!

Δεν φταίω εγώ έχω γυναίκα και παιδί, στομάχια για να θρέψω, βάλτα με τον θεό που με έκανε να τρέφω με άλλη σάρκα το σάρκινο το σώμα μου με το τόσο αίμα! Αντί να θρέφομαι με χώμα που είναι άφθονο ή με ουρανό που δεν τελειώνει…
Αυτό είναι !!! ΕΥΡΗΚΑ!!!! AGALMA ΝΑ ΜΟΥ ΚΑΝΕΤΕ!!! Να πληρώσουν οι γερμανοί όχι για το κακό του 1940-45, τα αίσχη μας πολλά, πολλές οι οικογένειες που πήραν τις περιουσίες των εβραιών!!!

Να πάρουμε εμείς οι ζωντανοί για τους νεκρούς, αφού δεν έχουν πια στομάχια να γεμίσουν (είναι γεμάτα χώμα τα άδεια). Το αξίζουμε εξάλλου!!! Να πληρώσουν οι Γερμανοί που σκοτώσαν τον θ ε ό, και μείναμε μόνοι ξανά μετά από μια μέρα! Αυτοί οι Νίτσε οι Μάρξ και Φρόυντ φταίν για όλα!!!

Γι’ αυτό τα θέλουν τα νησία να βρουν και άλλες αφροδίτες να τις κάνουν δικές τους νόμιμα! Βοήθεια παντού συνωμοσίες. Αχ καλέ!!!
Διψάω!!! Νυστάζω ο αριστερός, κουράστηκα θα σταματήσω, συγγνώμη। Δεν το ήθελα। Τα εννοούσα όλα αλλιώς, δεν φταιώ εγώ το διαδίκτυο είναι κακό, δεν βλέπεις τις εκφράσεις του προσώπου μου!!! Γι’ αυτό ακριβώς! Αυτό φταίει! Και όχι εγώ που δεν μπορώ να εκφραστώ!!! Μα ξεχυλίζω από ταλέντο ο λαμπερός! Δεν με βλέπεις; Ακόμη να συγχωρήσω τον Έσσε και τον Ντοστογιέφσκι, μήπως τα εννοούσαν όλα αλλιώς στον λόγο τους τον μυθιστορηματικό; Μα τι λες παιδί μου χάζεψες εκεί υπάρχει εικόνα και βλέπεις τις εκφράσεις των ηρώων!!! Χαιρετώ!!! ΚΛΑΠ ΚΛΑΠ, χειροκροτώ!!! Χρουτς χρουτς! Σκίζεται το παντελόνι!!!


4/3/2010

http://www.poiein.gr/archives/9628/index.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου